Zákaznická zóna

Reklamace

Zadejte variabilní symbol Vaší objednávky a e-mail na ní uvedený

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady.

         1.       Záruční doba spotřebního zboží činí 24 měsíců.

         2.       Spotřebitel je povinen zboží reklamovat tímto způsobem:

             2.1 V zákaznické zóně načíst data objednávky: variabilní symbol a email

             2.2  Zboží poslat poštou jako cenný balík na adrese: Profiryby.cz, Jiří Zeman, Brožíkova 1702/17, Hradec Králové 50012

     2.3  Způsob dobírkou nebude přijat.

     2.4 Potvrzení o odeslání reklamace na e-mail na adresu: info@profiryby.cz

3.        Spotřebitel je při podávání reklamace povinen doložit:

             3.1  doklad o prodeji zboží (daňový doklad, faktura, záruční list),

             3.2  reklamované zboží s veškerým příslušenstvím,

             3.3  podrobný popis závady.

        4.        Při přijetí zásilky bude spotřebiteli prostřednictvím e-mailem info@profiryby.cz vyhotoven doklad o přijetí zboží do reklamace.

             4.1 Doklad o přijetí bude poslán vždy na e-mail na kterou je buď daňový doklad registrován nebo z načtení dat z objednávky v zákaznické zóně.

        5.        Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:

             5.1 opotřebení věci jejím obvyklým užíváním,

             5.2 neodbornou manipulací a používáním v rozporu s návodem či uživatelskou příručkou,

             5.3 poškození živly (např. voda, písek, oheň či blesk apod.),

             5.4 poškození nadměrným zatěžováním,

             5.5 poškození zboží při přepravě (tato reklamace se řeší přímo s dopravcem).

         6.       V případě oprávněné reklamace je zboží spotřebiteli bezplatně opraveno. Pokud se jedná o neodstranitelnou závadu je zboží vyměněno za nové či vrácení peněz.

         7.          Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je bez zbytečného odkladu 30 kalendářních dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. Tato lhůta začíná běžet dnem přijetí reklamace. Jestliže nebude lhůta dodržena, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

 

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 2.7.2021. Změny reklamačního řádu vyhrazeny